Projektöversikt – Webbapps behövde en anpassad lösning för att hantera alla marknadsföringskanaler från en ända hemsida, samt koppla ihop callcenter med integration mot deras kunder. Viktigt var att hemsidan skulle vara intuitiv och ha en bra användarupplevelse. Den underliggande lösningen och webbplatsen vi utvecklade blev en ny plattform utvecklad av oss i Umbraco som bygger på att underlätta användandet av CRM och rapportering på en white label lösning för kundens partners.
Vårt uppdrag – Strategi och Data, Affärsanalys, Rapid Prototyping, Systemdokumentation.
UX – Prototyping, Informationsarkitektur, Användartestning, Tillgänglighet.
utveckling – Unik , skalbar , anpassningsbar arkitektur, Komplex databasdesign, Utveckling av webbtjänsters arkitektur, . NET 4.5 / MVC och SQL.
Design – Varumärkesutveckling, Användartestning.
Projekthantering – Dedikerad projektgrupp, Kontinuerligt stöd och uppföljning, Pågående vidareutveckling.
Fler kundcase:
https://webbyra-stockholm.nu/kunder/
https://webbyra-stockholm.nu/kunder/apartamento/
https://webbyra-stockholm.nu/kunder/datasystem/
https://webbyra-stockholm.nu/kunder/eyeworks/
https://webbyra-stockholm.nu/kunder/givenchy/
https://webbyra-stockholm.nu/kunder/hosting/
https://webbyra-stockholm.nu/kunder/hotels-service/
https://webbyra-stockholm.nu/kunder/moore-law/
https://webbyra-stockholm.nu/kunder/mooresports/
https://webbyra-stockholm.nu/kunder/olika-templates/
https://webbyra-stockholm.nu/kunder/outfits/
https://webbyra-stockholm.nu/kunder/performance-media/
https://webbyra-stockholm.nu/kunder/resturang-rice/
https://webbyra-stockholm.nu/kunder/samples/
https://webbyra-stockholm.nu/kunder/spa-studios/
https://webbyra-stockholm.nu/kunder/support-management/