Hur kan vi hjälpa dig? Support är viktigt för oss och vi vill gärna stötta dig som kund i ditt arbete med din webbplats. Välkommen att höra av dig! Supportens öppettider är vardagar kl. 9-18 (Lunch kl. 12-13). Snabbast hjälp får du om du skickar e-post oss på info@webbyra-stockholm.nu eller fyller i kontaktformuläret.
Vår grundläggande supportnivå
- Support 9-18 via e-post och telefon
- Akuta ärenden behandlas omgående
- Övriga ärenden behandlas inom 1-10 arbetsdagar
- Ärendehantering med ärendenummer och status så du kan följa ditt ärende
- Vi erbjuder även utökad support, kontakta oss för mer info om våra supportlösningar
Detta kallar vi bra support
- Webbredaktör – många kunder önskar att få hjälp med att redigera webbplatsens innehåll.
- Driftsupport – vi övervakar och ser till att webbplatsen är uppe, händer något åtgärdar vi problemen.
- Plattform – vi säkerställer att plattformen funkar och har de senaste säkerhetsuppdateringarna.
- Något blir fel – vi tar backupper och hjälper till att backa tillbaka till tidigare version, rätta till och återställa.
- Löpande uppdateringar – vi kan hjälpa till med löpande uppdatering av er webbplats, läs mer om vår webmaster tjänst.
Helhetsansvar
Vi på Webbyrå Stockholm tar ett helhetsansvar för de flesta av våra kunder. Vår supportpersonal är enkla och lättsamma att jobba med. Vi tar ansvarar för er totala webbnärvaro och jobbar proaktivt när vi åtar oss ett uppdrag. Uppdraget innehåller drift, support, domänhantering, säkerhetsuppdateringar, löpande underhåll av webbplatsen, utveckling och förnyelse. Detta ger en högre driftsäkerhet och större trygghet, vid problem då du har en kontaktperson för hela er webbnärvaro så du slipper kopplas runt mellan olika företag.